vrijdag 13 juli 2012

Molds met Silli en een kaartje.

Afgelopen week kreeg ik mijn DT pakket weer binnen van creatijd en ik had ook silli besteld.
Ik heb mijn DT project bijna klaar en kan jullie alvast een sneakje laten zien....ik moet namelijk eerst naar de stad toe om nieuwe tule te kopen om het totaal plaatje af te maken.
Ik ben begonnen met een malletje te maken van Silli (verkrijgbaar bij creatijd), ik had een heleboel mooie resins van prima marketing en daar heb ik molds van gemaakt.
De put is een gegoten gipsen afdrukje van een mold gemaakt met silli (je kan de molds natuurlijk ook vullen met klei of zeep).

Dit is de mold van silli

Dit gipsen vogeltje heb ik ook gemaakt met silli

Tot zover de sneak, ik verwacht morgen even de stad in te gaan en dan kan ik het project verder af maken en zal ik het laten zien.

Dan had ik ook nog een kaartje gemaakt afgelopen week......uiteraard ook weer met gipsen ornamenten erop.

papier is van de boekenvoordeel, verder heb ik wat ribbelkarton gebruikt, witte acrylverf, gaasverband.
Het hoekje en het ornament onder het opgerolde papier heb ik gemaakt met silliconen.
Ik heb ze gegoten van gips en toen bewerkt met zilveren acrylverf.
Het plaatje is geprint, verder wat roosjes, jute touw (creatijd).
Stempels zijn van Marianne design.


Dan heb ik nog een onwijs lief envelop gekregen van Linn met allemaal mooie spulletjes.

En dan nog mijn molds met gietsels die ik vandaag heb gemaakt.



Dit was het weer voor vandaag.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline





7 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, Jacqueline en ook je sneaks beloven weer veel goeds. Ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig, ik ben benieuwd naar je dt projectje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg!! Toch wel heel erg leuk al die ornamentjes, moet ik me toch ook echt eens in gaan verdiepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jacqueline, heb je er wel eens aan gedacht om die ornamentjes te verkopen? Want dan heb je je eerste klant al....ikke. Wat gaaf is dit, ik heb al even snel wat rondgekeken naar silli, en als je niet in de handel gaat moet ik zelf toch wat gaan proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAt een prachtige ornamentjes heb je weer gemaakt, dat waterpompje en het vogeltje! Werkelijk, en je kaartje echt geweldig!!!!!! Ik wil ook wel zo'n gipsen waterpompje van je kopen hoor!!1 Wat voor gips gebruik jij? Ik gebruik porceleingips die wordt harder en breekt minder snel, is ook wat gladder. Maar deze zien er supermooi uit!!!!

    Liefs,
    Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow wow wow!!! love this!!! I'll have to try!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.