woensdag 23 maart 2016

Verhuiskaartje , sleutelhanger en hondenpenning gemaakt.

Afgelopen weekend lekker bezig geweest met metaal en papier.
IK laat als eerst een kaartje zien, alles is gesneden met de silhouette.
Sommige patroontjes zijn uit de store en sommige patroontjes heb ik zelf gemaakt.



Daarna nog een beetje gespeeld met graveren op verschillende materialen.


Beetje moeilijk op de foto te krijgen, maar in het echt duidelijk te zien.

Deze heb ik gemaakt en op kleur gemaakt.


Dit was het voor nu even, in deze dagen zal ik nog een geetste spiegelklok laten zien die ik samen met mijn man gemaakt heb.
Fijne dag.

Groetjes Jacqueline





27 opmerkingen:

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.