vrijdag 19 oktober 2012

Halloween kaartje met Japie.

Mijn allereerste Halloween kaartje, zag zoveel leuke ideeen bij anderen dat ik toch ook een keer zo een kaartje wilde maken.
Nadat ik vanmorgen een malletje had gemaakt van een skelet hoofdje (Japie) ben ik vanavond aan de slag gegaan met deze Tag.

Hier is dan Japie....sorry voor de kwaliteit van de foto's.

Heb met lichtpaars/donkerpaars/en zwarte distress inkt gewerkt.
Verder heb ik een aantal gietsels die ikzelf heb gemaakt gebruikt.
De swirl, Japie en het ornamentje aan de bovenkant van de tag.
Heerlijk weer met verf aan het spelen geweest.

Ik heb een mask gebruikt en veel stempels, embossingpoeders.
Takje/boompje is een memorybox malletje.
Letters zijn van Tim Holz.

Dit was het voor vandaag.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline



9 opmerkingen:

  1. Whaahahaha , Japie is echt goed gelukt! Geweldige tag geworden. Ik heb zelf niet zoveel met halloween maar vind het wel erg leuk om te zien wat andere mensen voor halloween maken. En deze tag straalt echt halloween uit!
    Groetjes, Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf!!! Enne Japie doet het goed!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw mooi !!!! Japie is erg gaaf geworden ! Dat boompje doet het er geweldig bij,
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. supermooi, dit moet je vaker doen, mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super gave tag heb je gemaakt !!!
    Zoiets moet je vaker doen erg mooi !!!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super gave Halloween kaart is dit geworden!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig geworden ik las je vorige bericht ook over porselein gips waar kun je dit kopen? of heb je misschien een webadres gr janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje wat een prachtige halloweentag is dat geworden Jac. En je embellies,weer helemaal te gek zeg!! Dat dooskopje famtastisch!!!!
    Een heel andere stijl dan je romantische alhoewel..............jij weet zelfs van halloween een romantisch feestje te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. soooooo cool!! LOVE this tag!! it's amazing!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.