dinsdag 1 maart 2016

kinderfeestje dus een kadootje en kaartje gemaakt.

Mijn dochtertje heeft morgen een kinderfeestje, dus kadootje gekocht en bedacht dat ik mijn nieuwe machine de curio wel kon gebruiken en een leuk armbandje gemaakt met haar vriendinnetje haar naam erin gegraveerd.....meisje is ook gek van dolfijnen dus een leuke kaart erbij gemaakt, patroontje komt uit de store.
Ik vind het geslaagd hihihi
Ik heb er natuurlijk ook nog een bijpassend envelopje bijgemaakt.

Ook heb ik nog een minder leuke kaart gemaakt, een condoleance kaart, nog nooit eerder gemaakt.
Het patroon is uit de store en ik heb de tekst met de sketch pen geschreven.

Dit was het voor vandaag.

Groetjes Jacqueline



1 opmerking:

  1. Pffff, inderdaad lastig zo'n condoleancekaart maken. Die blijf ik toch nog steeds kopen maar deze is heel mooi geworden. Gelukkig ook nog wat leuks, een cadeautje maken is altijd een feestje. Supergave armband. Ik ben er wel nieuwsgierig naar hoe je dat toch doet. en wat een mooi kaartje en verpakking. Je bent echt weer lekker bezig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.