zaterdag 10 december 2011

LO voor vakantieboek.

Deze LO komt in het boek van afgelopen jaar "Valkenburg".

Achtergrond bewerkt met een mask , die heb ik gesneden met de silhouette, geinkt met distress inkt roze, en de randen zijn vintage photo.
Bloemen zijn gesneden met de Bigshot en geverft met roze verf, daarna bewerkt met inkt.
Perlenpen, lint is ook met distress inkt bewerkt (goedkopen action lint).

Papier is MME (weet alleen niet meer welke lijn).
Verder het engelse roosje van Marianne gemaakt (maar daar meot ik nog even goed mee oefenen wahaha).
Vlinder is een Joy mal, letters zijn tim holz alfabet.
Verder nog wat wax touw en een embossing stencil van Tim holz.

Lekker roze he wahahaha.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline

4 opmerkingen:

  1. Prachtig !! Jij bent weer lekker op dreef de laatste tijd ! Ik vind al die pareltjes overal erg mooi ! En je achtergrond is ook erg mooi !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie LO, ook die van hieronder, je gaat lekker zeg! Mooi sfeertje! 'k Zie de lantaarn, ik hoop dat ik die vanavond ook van Sint krijg!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een liefje weer, ik ga morgen weer eens uitgebreidt bloggen, ben net terug van een weekendje weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief, prachtig lootje! Zo heerlijk girly! Geweldig!

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.