zaterdag 24 december 2011

CFY #39

Zo maak ik zelden een kaartje zo heb ik al een aantal kaartjes gemaakt.
Ik zag de uitdaging staan op het Challenge for You blog en ik dacht, deze ga ik ook maken.


Best lekker af en toe even een kaartje tussendoor, ben er niet zo lang mee bezig als een LO.

Voor dit kaartje heb ik restjes papier gebruikt waar ik al eens een LO mee had gemaakt.
Papier merk is paper studio.
Achtergrondpapier heb ik door de Bigshot gehaalt met een emboss folder.
Rondjes zijn crealies, parellint, bedeltje, wat touw en wat stempels en glimmertjes en ik heb weer een verjaardagskaart op voorraad.
Verder nog wat bloemen en lint en klaar.
En dit was de sketch

Dit was het voor vandaag.
Ik wens jullie fijne kerstdagen.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.
Groetjes Jacqueline



6 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, de embos doet het goed!
    Fijne Feestdagen toegewenst en een gezegend 2012!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Jacqueline ! Leuk dat je weer meegedaan hebt ! Ik wens jou ook hele fijne dagen !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel ergmooie deze kaart, leuk dat je weer meedoet met CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke kaart! Dankjewel voor het meedoen met de challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart!! Gewoon een kunstwerk!! erg origineel :)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super kaart, dat touwtje tussen die 2 cirkels vind ik erg leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.