maandag 26 december 2011

Creative scrappers #185

Ik zag deze sketch van Creative Scrappers en heb hem nog gemaakt.

Ik heb wat restpapier gebruikt, wat jute, stempels, envelopje heb ik zelf gemaakt.
Alles is geinkt met roze distress inkt.
Heleboel verschillende bloemen ponze gebruikt, wat parelpennen en brads.


Kleine lettertjes zijn geprint en toen uitgesneden en geinkt, het woord boos is een stans van Tim holz (chip blocks).

Dit was het weer voor vandaag.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline


8 opmerkingen:

  1. Prachtig zeg met zoveel details. Je blijft kijken naar je layout, ik vind hem erg mooi.
    Prachtige sketch!xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige layout ! Leuk zoals je dat jute erin verwerkt hebt !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind haar wel lief boos kijken hoor!! Wat een prachtig lootje weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi! wat een prachtige stempel in de linkeronderhoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig lootje! Leuke foto van Suus!
    Super met zoveel bloemen.

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,
    Ik kwam via Creative Scrappers op je blog!
    Wat een schitterende layout zeg!
    Mooie details!
    Groetjes jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.