maandag 9 april 2012

Digitaal stempeltje en verjaardagskaartje magnolia.

Ik heb voor dit kaartje een digitaal stempeltje gebruikt (ik heb geen idee meer waar ik die vandaan heb, heb het al een hele tijd op de pc staan).
Ik heb dit kaartje afgelopen weekend op de camping gemaakt.
Afdrukje is gekleurd met distress, doordat het geprint is heb ik niet zo heel fijn papier om te distressen, waardoor de kleuren niet zo heel mooi doorvloeien.

Papier is van de action en prima marketing "songbird", verder een kalender stempeltje gebruikt.

Bloementjes zijn een handponsje die ik ook met distress inkt heb bewerkt.
Takjes zijn CLD "olive blaadjes". vlinders zijn een geprint font, "dank je wel" is een stempel van Marianne design.
Verder wat kreukellint en een tag met bedeltje en een metalen hoekje.

Dan heb ik nog een kaartje gemaakt.
Magnolia stempeltje (ze heeft wat te lang onder de zonnebank gelegen wahahaha).
Ik heb papier van de action gebruikt, Tilda is gekleurd met distress (haar gezicht is wat te donker van kleur geworden).
De doily is van CLD.
Bloemen zijn handponsen en ik heb ze bewerkt met distress inkt (zelfde kleur als de kleding van Tilda).
Hoekswirl heb ik gestipt met perlenpen.
Grijze strik is lint van de wibra, stempel is van Marianne design.

Dit waren mijn kaartjes die ik dit weekend heb gemaakt.
Ik heb ook nog een LO gemaakt maar die is voor een secret scraplift en kan ik nog niet laten zien.

Voor nu......bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline





12 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten! Heerlijk om naar te kijken omdat er zoveel moois op te zien is.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaartjes weer, mooi gedaan!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAt een lieve leuke kaartjes zijn dat geworden Jac. Ik vind het altijd net kleine cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaartjes super mooi geworden.Je gebruikt zoveel details, prachtig om te zien.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjonge je bent lekker bezig geweest zeg! Ik vind je creaties erg mooi en zeker je met de hand gemaakte pearls!! Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kaartjes, Jacqueline! Alletwee kleine kunstwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gave kaartjes met heel veel mooie details!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Jacqueline, wat een super leuke kaartjes heb je weer gemaakt! Vooral de bovenste vind ik erg mooi, prachtig die blauwe zachte kleurtjes. Het vormt echt een heel mooi geheel! Enne...heerlijk toch met dit weer even onder de zonnebank! Groot gelijk heeft die Tilda! haahha! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Jacqueline,

    Wat een mooie kaarten maak jij zeg ik vind die met die Magnolia stempel prachtig.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie, lieve, leuke kaartjes zijn het geworden! Vind ze helemaal geweldig, en ondanks dat het bij de eerste niet het juiste papier is en dat Tilda onder de zonnebank is geweest, vind ik ze beide prachtig gekleurd!

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.