zaterdag 14 april 2012

Prima Almanac.

Deze LO heb ik afgelopen week nog gemaakt, het heeft geen titel.
Papier is van prima marketing "almanac".
De achtergrond heb ik met een embosstans van Tim holz gemaakt en daarna bewerkt met walnut stain en olive groen bewerkt.
Het hekje is ook een tim holz stans en heb ik bewerkt met distress embosspoeder.
De zwarte bloemen zijn gestempeld.
De roosjes zijn gemaakt met een Marianne design mal en de grotere bloem ook.
Verder nog wat gestanste vlinders van Joy.

Dit was het weer voor vandaag.
Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline



7 opmerkingen:

  1. Woow wat is dat prachtig je heb
    gave papier voor gebruikt
    super gedaan!!!

    groetjrs Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo mooi!!!! is dat bij kasteel Hoensbroek, die foto. Leuk hoor in dat schavot!
    En je bloemen zijn weer prachtig!

    enne, ik heb het ponsje hoor, ben als een kind zo blij, ook nog wat leuke vlinderstempels gekocht. Leuke prijsjes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Marjolijn die foto is ook gemaakt bij de ruine, ik heb eigenlijk geen idee of dat kasteel Hoensbroek is wahahahaha

      En wat fijn dat je het ponsje hebt, ik heb vandaag de grotere versie er ook van gekocht.

      Verwijderen
    2. Nee, de ruïne is in Valkenburg, Kasteel Hoensbroek is in Hoensbroek, niet ver daar vandaan, en als je er nog nooit geweest bent, echt een uitstapje met je kinderen waard!!! zo leuk.

      En stiekem zie ik nu alweer groen vanwege dat grotere stansje, ik vind het zo'n lief bloemetje!

      Verwijderen
  3. Wat een mooi lootje! Ziet gaaf uit met de stenen achtergrond. Het is net alsof de stenen muur op de foto, over gaat in het papier, echt super gedaan.

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer zo'n prachtig lootje, Jacqueline! Mooie details heb je er weer in verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow heel mooi de naturel tinten en geweldige details

    lieve groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.