zondag 17 februari 2013

Creadagen Arnhem geweest.

Goedemorgen deze zondag.

Gisteren een heerlijk dagje gehad op de creadagen in Arnhem, was nog nooit op een beurs geweest, het was wel erg leuk, maar viel me eerlijk gezegt ook een klein beetje tegen, er werd heel veel hetzelfde aangeboden en weinig nieuws, maar desondanks toch een super dagje gehad en leuke dingen gekocht.
Ik heb ook nog eens een weekje vakantie dus hopelijk een beetje tijd om heerlijk met mijn nieuwe spullen aan de slag te gaan.
Dit is mijn buit.
De grijze/witte stans is voor mij van een onbekend merk maar is wel erg mooi en was prettig geprijst.
Ik heb een foto gemaakt hoe die eruit ziet uitgestanst, samen met 2 gemaakte bloemetjes van de handpons.
De foto is helaas niet zo duidelijk, heb ik met de foon gemaakt en dan kan ik niet te dichtbij fotograveren wahahaha

Nou ik ga lekker aan de freubel, heb de hele dag voor de boeg, dus wie weet komt er straks nog een creatie op mijn blogje.

Ik wens iedereen een hele fijne zondag.

Groetjes Jacqueline


5 opmerkingen:

  1. He Jacqueline, ook leuke spulletjes gescoord en die stans is echt mooi.
    Veel plezier met je nieuwe aanwinst !!!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Jacqueline zo te zien ben je toch wel goed geslaagd.
    Die swirl ziet er te gek uit.
    Ben benieuwd wat voor moois je er weer mee gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Jacqueline,
    heerlijk he shoppen op een beurs!
    Ik ben 14 dagen geleden in Gorinchem geweest,
    het komt volgens mij door internet dat er zo weinig nieuws is te zien...
    Maak meestal een lijstje wat ik nodig heb...
    Jij hebt ook leuke dingetjes gescoord, ben benieuwd wat je er weer van gaat maken, is je wel toevertrouwd!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jacqueline.
    Ik ben naar de beurs in Zwolle geweest. Ik woon zelf in Arnhem,maar de creadagen vielen mij de laatste keer ook een beetje tegen. In Zwolle was het heel erg druk,maar ik heb toch een paar hele mooie kruissteek patronen boeken gekocht en een paar mooie quiltlapjes.
    Knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat geweldig heel mooi tasje

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.