vrijdag 15 februari 2013

Secret scraplift.

Op het SA forum heb ik meegedaan aan een lift, de eerste krijgt een LO en maakt die na, die stuurt haar gemaakte LO weer door naar de volgende en die maakt die LO weer na en zo heb je op het einde een totaal andere LO dan de eerste, echt ontzettend leuk om te doen.
Maar goed dit is mijn uitwerking geworden.

Ik ben weer de restjesbak ingedoken, het achtergrond vel heb ik met clear embos bewerkt en daarna met distress inkt de randen bewerkt, zo komt het geembosde mooi naar voren toe.
Mijn geweldige cottage cutz bruggetje gestanst.
Bloemen zijn van een heel oud sizzix stansje gestanst, de mooie swirl is een Noor design stans.
Ik heb met een borderpons  van Marha Steward het randje gemaakt.
De vlaggetjes zijn een crealies stansje , verder nog wat stempels her en der.
Middenop zit een zilveren hartje en die is als ik me neit vergis van de Wibra of Action.

Dit was het weer voor vandaag.

Fijne dag en bedankt voor het kijken.

Groetjes Jacqueline


5 opmerkingen:

  1. Ik zat in een andere groep maar vond jullie sketch ook erg leuk. Prachtig wat je ervan hebt gemaakt Jacqueline, de blauwtinten zijn schitterend. En weer supermooie details.
    Ik heb me alweer opgegeven voor de volgende ronde, erg leuk om te doen dit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden met het blauw en wit bij de kleuren van de foto's!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het een super leuke LO, prachtig gedaan !!!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Jazqueline,
    wat een leuk idee!
    Je lay-out vind ik geweldig mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. absolutely stunning page! you did an awesome work! love the little bridge

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.