dinsdag 24 april 2012

Krans en wikkelkaartje.

Als eerste een creatieve uitspatting wat ik heb gemaakt voor onder mijn afdak in de tuin.
Ik wilde al heel lang zo een leuke krans maken en ik zat op pinterest te neuzen en daar kwam het voorbij met werkbeschrijving.



Vanmiddag dus op naar de action gegaan en een ring en een rol pedaalemmerzakken gekocht en deze krans in elkaar gezet.
De magnolia bloemen komen er ook vandaan evanals het vogeltje.
Ik moet er alleen nog een lint aanmaken.
Hier zijn de kleuren wat meer zoals ze in het echt zijn.

NOu ik ga er vast nog meer maken want is erg simpel en leuk om te doen.

Dan nu het wikkelkaartje, ik heb het idee van Raffa.
Het papier is van Glitz "pretty in pink" en komt uit de webshop creatijd.
Ik heb ditmaal weer een digitaal stempeltje genomen (geen idee meer waar ik het vandaan heb ).
Ik heb gekleurd met distress inkt, de achtergrond is zijn mallen van Nellie snellen.
De roosjes heb ik zelf gemaakt en de grotere zijn van Marianne design en de kleinere zijn cuties van CLD (ook te koop bij creatijd).
Verder wat roze perlenpen (creatijd).
Wat gaasverband, pons randje (onbekend merk), de metalen hoekjes (volgens mij ook te koop bij creatijd).
Gefeliciteerd is een stempel van Marianne design.
Volgens mij heb ik alle materialen benoemd.
Tot slot nog een detailfoto


Dit was het weer voor vandaag.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline






32 opmerkingen:

  1. Wat gaaf zeg die krans! En dat met plastic zakken :D je kaartje is ook super!!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf die krans !! en super Coole kaart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Jac. wat ben jij lekker bezig zeg!!!!! Ik heb even geen tijd gehad om langs te komen, was met solliciteren bezig en jaaaaaaa, ik heb de baan!!! Ben reuze blij natuurlijk, dat begrijp je, maar iets minder tijd strtaks om te scrappen en te bloggen, hihhi. Wat een ontzettend gave dingen zie ik allemaal op je blog, je krans maar ook je mooie kaartjes weer. En jij blijft mijn held op het gebied van budgetsrappen hoor, en dat vind ik zo leuk!!!!

    liefs,
    Marjolijn en ik beloof beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige krans, en dat met pedaalemmer zakken, whaha, maar wel een geweldig idee want het ziet er super uit!

    En je kaartje, ooohh wat een lieffie! Ziet er weer helemaal super uit...
    En je bloemetjes met de CLD stans, zijn geweldig! Mij lukt het totaal niet om er iets mee te maken, weet niet hoe ik het voor elkaar moet krijgen :/

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gave krans! ik zag zo een hier in het dorp met pasen bij iemand hangen, ik vroeg me al af hoe die gemaakt was

    leuk!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.