zondag 31 augustus 2014

Zomaar een kaartje

Er liep een leuke challenge opde be challenge fb pagina.
Daar stond een super leuk model kaart bij, die heb ik gemaakt.
papier uit papierblok action, kleine schuine randjes zijn een malletje van volgens mij crealies.
Ronde frame en het verkantie tag zijjn van Joy.
plaatjes is van Janet K , de grijze bloemen en vlinders zijn met een handponsje gemaakt.
blaadjes zijn gesneden met de silhouette.
Hoekje is gegoten van gips nadat ik er een malletje van heb gemaakt, het hoekje is van het nieuwe merk scrapberry, heel betaalbaar allemaal.

Dit was het voor nu.
Heb alweer wat klaar en dit keer geen kaartje maar wat anders, misschien vandaag anders komt die aankomende week op mijn blog.

Bedankt voor het kijken en hopelijk tot snel.

Groetjes Jacqueline




17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie nostalgische kaart Jacqueline. Dat hoekje heb je mooi gemaakt, heel fijntjes...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje weer Jac. Jouw ornamentjes zijn zo mooi!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig romantisch kaartje, een genot om naar te kijken

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.