donderdag 17 juli 2014



Hallo daar ben ik ook weer eens, ik maak echt nog regelmatig wat maar ik vergeet de laatste tijd vaak foto's te maken.
Vandaag heb ik eraan gedacht om weer eens foto's te maken en op mijn blog te plaatsen!
Ik heb dit kussen gemaakt, voor het vriendinnetje van mijn zoontje.
Patroontje zelf gemaakt.

Ook heb ik nog de juffenkadootjes op de foto gezet, foto's zijn niet super geworden maar het gaat om het idee.
Ik heb de emmertjes beplakt en daarin een theedoek gedaan die ik met flex bewerkt heb, wasknijpers en vaatdoekje en klaar is ons juffen kado. Ik kwam het idee op een fb groep tegen.

Dit was het voor nu weer even, morgen of na het weekend zal ik nog een aantal dingen oa een kaart laten zien.

Alvast bedankt voor het kijken.

Groetjes Jacqueline


19 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Jacqueline,
    ziet er mooi uit die geprinte stof, prachtig ontworpen,
    leuk die presentjes voor de onderwijzers!
    Groetjes en knutsel vrolijk verder van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat weer leuk gemaakt, die emmertjes zo vrolijk!!! En dat kussensloopje, Daar zou ik mijn nichtje ook heel blij mee maken. Leuk spul dat flex, ik heb recent met het vinyul gewerkt, echt sueperleuk om te doen. Dat ga ik zeker vaker doen, en weet je Jac. we hebben gewoon te veel dingen die wel leuk vinden. Dat bloggen komt wel weer of niet, dan is het ook goed toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.