zaterdag 5 april 2014

Lange tijd geleden.

Hoi hoi

Nou dat blog word zo ondertussen een vergeten kindje, ik probeer nu iets vaker weer wat te plaatsen.
Ik maak momenteel niet heel veel maar ik ga toch wel door, alleen dan wat minder dan voorheen.

Ik heb het een en ander opgespaard dus er komen behoorlijk wat foto's in dit bericht met mijn creaties.
.
Vandaag heb ik 2 shirts gemaakt voor de kinderen met de silhouette cameo en met printbare transfere folie.
Gemaakt voor susan met neon flex en gouden glitter flex, een heerlijk en vrolijk fris zomer t shirt.

Deze is voor Johan gemaakt
Een slaap tshirt , een print en cut gemaakt met de cameo, je print iets en de machien snijd het keurig langs de randen uit en je kan het op je kleding strijken.

Paarden dekje voor onder het zadel voorzien van de naam , gemaakt met zilver glitterflex en met hotfix steentjes.

Dit kaartje heb ik in opdracht gemaakt, bijna het gehele kaartje is gesneden met de cameo, het patroon komt uit de store.

Kraamkadootje, het doosje gemaakt, baby gegoten uit gips en het lijsjte ook, verder bewerkt met verf.
Daarin een rompertje die ik bedrukt heb met flex.


Dit was mijn post voor vandaag.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Bedankt voor het kijken en hopelijk tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline








15 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Jacqueline,
    nou die silhouette cameo wordt goed gebruikt bij jou, wat een leuke mooie creaties!
    wat lief dat gipsen babietje!
    Goed idee kan ik ook weleens proberen!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.