dinsdag 15 februari 2011

Yeah de nieuwe Scrapdelight extra is uit.........

ALs je op deze link klikt dan kan je de nieuwste magazine downloaden.........ik kan jullie zeggen...........die is echt TE WOWWWW, je inspiratie begint meteen te borrelen na het lezen van dit blad.
De meiden hebben allemaal prachtig werk gelevert en ook ik sta erin ........vind het echt geweldig.
Neem snel een kijkje.
http://www.scrapdelight.nl/SE19.pdf.

HIer alvast een sneakie van mijn werk


Ben benieuwd wat jullie er van vinden!!!!

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaartje Jac, en wat een enorm leuk blad. Ik heb het meteen opgeslagen omlater eens uitgebreidt te kunnen lezen. Erg leuke dingen staan er in. complimenten aan scrapdelight.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldig werk heb je geleverd! echt super

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is prachtig jac de scraplight

    heb hem oo opgeslagen om nog eens weer door te nemen

    ja inspiratie krijg je er zeker van

    ook complimenten voor jou

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi blad geworden! Wat leuk dat jij eraan mee mocht werken, mooi werk geleverd, je kaart is prachtig en ik zag mooie layouts! 'k Ga 'm later even beter bekijken!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauuuuw wauuuuw so great card, love it!!!!
    hugs Pia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.