dinsdag 9 augustus 2011

Nieuwe map en 2 LO's met verse foto's.

Hier zijn dan eindelijk mijn scrapsels.
Helaas kreeg ik de map niet goed op de foto, dus blijft het even bij en paar sneaken...

Ik heb een ordner bewerkt tot een map voor A4 over dwars, zo kan ik mijn 8 bij 8 LO's kwijt en mijn A4 LO's.
Deze map heb ik gemaakt voor de vakantie foto's van dit jaar.
De map is bekleed met stof (ik had een soort jurkje wat ik nooit droeg dus die heb ik her gebruikt wahahaha.
Daaronder heb ik fiberfill gedaan zodat het lekker zacht word.
Het frame heb ik met de big shot gemaakt en daarna bewerkt met embos silver en stempels.
Verder afgewerkt met bloemen, letters van Tim holz en kralen kant.

De volgende LO is met een foto van de vakantie in Valkenburg de vorige maand.


Susan is heerlijk met stenen in de geul aan het gooien, elke dag gingen we even langs de Geul wandelen.
Papier is van alles wat, verder dozen karton gebruikt, bloemen gestanst van crealies.
Gestempeld, en de postzegels zijn geprint.

Deze LO is Johan bij de Geul......ook hij genoot volop van het water.


Papier van alles wat, gestempeld en uitgeknipt, geponste bloemen, rubons.

Dit was het weer voor vandaag.
Bedankt voor het kijken en een berichtje vind ik altijd erg leuk

Groetjes Jacqueline



10 opmerkingen:

  1. Je foto-map ziet er nu al super uit !! Leuk idee om zelf te maken zo'n album. Bij liggen heel veel layouts gewoon los in een doos.
    En je twee lootjes zijn prachtig !! Schitterende details gebruik je altijd ! Die postzegels vind ik echt super !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had al op SA gereageerd maar hier doe ik het ook nog maar, want je hebt super mooie lootjes gemaakt, er is veel op te zien.

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er allemaal weer prachtig uit. Gaaf dat je zelfs de postzegels zelf uitprint!! Ze zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat mooi! :-) En wat een werk lijkt me dat om die map te bekleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow schitterend en wat word doe kleine meid van jou groot!!
    erg leuk ! Gr. manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig en dat jurkje is een goed idee! Supermooi album, ik hoop dat we het nog een keer in zijn geheel te zien krijgen. Je lootjes zijn weer super romantisch en geweldig leuke foto's. Heel mooi gedaan Jacq.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig album, en de layouts zijn ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig weer! Leuk om met verschillende formaten te werken in één album!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dat er prachtig uit
    super gedaan

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig album, leuk zo van een jurkje! En je lootjes van de kids bij de Geul vind ik ook erg mooi!! Dat wordt een leuk vakantieboek...
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.