woensdag 19 oktober 2011

Mijn eerste zeepjes gegoten

Gisteren kwamen eindelijk mijn langverwachte zeepspullentjes binnen, zeep, malletjes, geurtjes en kleurtjes.
Gisteravond meteen even geprobeert......heb er al heeeeel veel gemaakt.


Het is jammer dat jullie het niet kunnen ruiken.
Het geurtje is Lelietje van Dalen, de witte roosjes zijn gegoten en het medallion.
Nu op zoek naar leuke rijgkralen en nog meer malletjes.
Ondertussen alweer 2 kleurstofjes en 2 geurstoffen besteld.
Ik wil hierom heen straks een mooi gescrapt doosje maken.

Dit was even geen scrap maar wel heel leuk......vind ik dan.

Berichtje vind ik altijd erg leuk.

Groetjes Jacqueline

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit !!!!
    en zo wordt het tijd voor een geurPC !!!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hè zeepjes maken, en wt ruikt dat herlijk toch. Ze zijn echt heel erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Jacqueline dat je zeepjes aan het maken bent. Je ketting ziet er prachtig uit! Ik zou het idd best willen ruiken!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.