vrijdag 17 februari 2012

Al een oud boekje die ik af gemaakt heb.

Dit albumpje ben ik 3 jaar geleden begonnen, ik had alleen de kaften nog niet gemaakt.
Ik vond het gisteren boven tussen mijn onafgemaakte dingen, en bedacht me dat ik het maar eens af moest gaan maken, het is namelijk een albumpje die ik voor mijn nichtje aan het maken was van haar verjaardagsfeest van toen ze 6 jaar werd.
Het album bevat foto's van haar feestje, ik heb de kleuren van binnenin het album terug laten komen op de voorkant en achterkant.
De magnolia stempel voorop heb ik als enigste gekleurd met distress, in het album zitten ook overal magnolia stempels maar toen ik dit album was begonnen kleurde ik nog met potloden.
Het album bevat 10 foto's en sommige heb ik bewerkt in zwart/wit met gekleurde elementen (in dit geval is mijn nichtje op de meeste foto's gekleurd wahahaha)
Nog een detailfoto
Album is gebonden met de bind it all, blijf het een lastig apparaat vinden hihihi, moet me er echt eens in gaan verdiepen.
Nou dit was het weer.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline



3 opmerkingen:

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.