zaterdag 31 maart 2012

paaskaart/envelopje nr 1 en een felicitatiekaartje.

Ik wilde heel graag een paaskaartje voor mijn nichtjes maken......iets waar ik wat lekkers in kan doen, dus al surfend kwam ik eindelijk een leuk idee tegen op Boukje's Blog.
Het is een tasje geworden gemaakt uit een envelop.
Stempelafdrukje heb ik van Linn gekregen, het tasje is dus gemaakt van een envelop, papier is van de action en het nieuwe prima marketing papier "songbird".
De vlinders komen van een stempellapje van de boekenvoordeel, de takjes zijn een Joy stansje.
Lint is van de wibra (ik kocht daar vandaar een set van 5 rollen van elk 5 meter  voor 1.50 euro, is heel mooi lint, een mengsel tussen organzalint en kreukellint, in hele mooie kleuren, roze, fuctia, zwart, grijs, wit.
Achter het afdrukje zit een stans van Nellie snellen en ik heb een stuk papier geembosd , de tekst is geprint, verder nog een pin van kralen gemaakt, wat parelpen roze rondom en op de takjes.
Dit was dus paaskadootje 1, aankomende volgt er nog 1.

Dan had ik afgelopen week nog een kaartje gemaakt.
Dit kaartje is gemaakt zonder design papier.
Stempelafdrukje ook weer van Linn gekregen.
Ik heb hier mijn nieuwe paper mania stempel gebruikt (het kaartje wat je aan de zijkant uit ziet steken).
Het gestipte papier heb ik weer gemaakt met een emboss folder en inkt.
Stukje jute, de bloemen zijn een handponsje van de kruidvat.
Vlinders zijn Joy stansje en die heb ik bewerkt met distress inkt (dezelfde kleur als de jurk van het afdrukje).
Verder takjes zijn ook van Joy.
Stukje karton wat gesso, kreukellint, wat pins en perlenpen.

Dit was het weer voor vandaag.
Bedankt voor het kijken en hopelijk tot snel.

Groetjes Jacqueline





6 opmerkingen:

  1. Prachtig weer! Je brengt me zelf weer op een idee met die envelop, haha! Je kaart zonder dessinpapier is ook prachtig, mooi afdrukje ook!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker bezig geweest!
    Het zijn 2 geweldige kaartjes geworden! Wat heb je weer super veel, leuke details gebruikt.

    En je kaartje zonder design papier, als je er niks bij gezet had, dan had ik gedacht dat het gestipte papier toch echt een design papiertjes is, zo gaaf gedaan!

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig allebei! En wat knap zeg, een kaartje zonder dessinpapier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt echt weer superleuke kaartjes gemaakt Jac, ik weet zeker dat je nichtje er superblij mee is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die eerste is echt super. Geweldig gemaakt en zo heerlijk vrolijk. Die onderste is ook leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gossie wat een lief kaartje en dat tasje...wauwwie!
    je had wel gelijk zeg dat stempeladrukje met tilda in een konijnenpakje is scheeeetig!
    ik vind het echt een lief tasje wat zullen je nichtjes dat leuk vinden!

    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.