donderdag 2 augustus 2012

LO gemaakt nav Secret lift SA forum

Het rondje is rond en de uitwerkingen zijn geplaatst, dat betekend dat ik mijn uitwerking ook kan laten zien aan mijn volgers.
Natuurlijk wil ik mijn nieuwe volgers hartstikke bedanken dat jullie mijn blog willen volgen, hartstikke leuk.

Dan nu de LO.
papier is van Kaiserkraft, de bloemen met de meeldraden erin zijn memoriebox mallen, de grote bloemen zijn van MD.
Het ornamentje in het midden heb ik gemaakt dmv een malletje te maken met silli en dan de afdruk te gieten met porselein gips.
Ik heb een tekstje geprint en die in het ornamentje geplaatst, daaroverheen heb ik een dikke laag Utee embossing poeder clear gedaan en toen gebroken.
Verder wat stansen van CLD , de 2 gipsen hoekjes zijn ook zelf gegoten.
Hekje is van TH.
Lantarenpaal is een stempel van Kaiserkraft en te koop bij creatijd.

Ik heb ditmaal helaas geen detailfoto's, die staan namelijk thuis op mijn andere pc.

Dan wil ik nog mijn trots laten zien....... na maanden zoeken  heb ik er eindelijk een., mijn Retro snor scooter 
Speciale burberry uitvoering.
Ik heb hem van mijn lieve mannetje gekregen, samen met de kinderen toeren we de gehele omgeving van de camping door.......gezellig met ons 4en op 2 scooters.

Dit was het weer voor vandaag.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline

7 opmerkingen:

  1. Hij schitterend je LO,Jacueline!!! Hou ik wel van, zo die stijl!En machtig,wat een geweldige uitvoering,je nieuwe scooter!Geniet er maar lekker van! Groetjes,Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi! Je scooter ook, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende LO is dit weer geworden en veel plezier met je scooter, rij wel voorzichtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave scooter heb je zeg. Helemaal leuk. Je lo ziet er ook weer super uit. Wat een leuke details allemaal. Ik heb heel wat post gemist bij je door onze vakantie. Het ziet er allemaal zo mooi uit, de een nog mooier dan de andere. Maar vanaf nu zal ik weer regelmatiger gaan volgen hoor.Geniet nog even lekker van je vakantie en je mooie scooter.
    Groetjes mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. stunning LO!! love he green tones, and the frame in the center is adorable

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave LO zeg!! Super gaaf gedaan. Je vorige creatie is ook helemaal top! Bedankt voor al je lieve berichtjes op mijn blog :D Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.