zaterdag 1 september 2012

Sarah key kaartje en mijn resin gegoten bruggetje.

Kom momenteel niet heel veel toe aan bloggen, druk druk druk.
Maar ik heb toch een aantal kaartjes gemaakt.
Vandaag laat ik er 1 zien en morgen plaats ik de rest.
Dit kaartje heb ik vorig weekend gemaakt, ik was boven wat aan het rommelen en vond een heel leuk 3D knipblokje van sarah key.....en ik dacht......ik ga een 3D scrapkaartje maken.
Vind het zelf best heel leuk geworden.
Papier wat ik heb gebruikt is van de action en van DCWV, verder 3D plaatje van de action, pareltjes zijn ook van de action.
Bloemen zijn met een handponsje gemaakt en bewerkt met embospen, natuurlijk weer een stukje gaasverband gebruikt.
Lint komt van de wibra, belletje komt van de Hema wahahaha zo zie je maar dat je eigenlijk niet dure scrapspullen hoeft te gebruiken om een leuk verjaardagskaartje te maken.
Stempeltje is van papermania, het takje is van Marianne design, en het ronde schulpje achter sarah is van Nellie Snellen.

Dan tot slot wilde ik mijn kunstof gegoten bruggetje nog laten zien.
Ik had een malletje met kneedsilliconen gemaakt van een orgineel maar met gips gevuld kreeg ik het er niet ongebroken uit.......dus heel veel denken, surfen op internet kwam ik op kunsthars en dat heb ik vorige week geprobeert.......ennnnnn het is gelukt.
Het is heeeeeel sterk, en heeeeeel licht, maar je moet wel wat langer geduld hebben eer het helemaal droog is.
Dit is hem geworden, dit is de eerste en doordat het doorzichtig is ben ik bovenin een stukje vergeten te vullen wahahaha, dus ik ga een witte kleurstof bestellen zodat ik kan zien waar ik giet.

Dit was het weer voor vandaag.

Bedankt voor het kijken en tot morgen.

Groetjes Jacqueline




10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk Sarah Kay kaartje. Vroeger was ik dol op Holly Hobby- zo noemden we het toen..
    En wat een schattig bruggetje!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superlief kaartje Ja. En wat een plaatje, helaas moet ik zeggen dat ik het 3d wel heb gehad, vind het prachtig maar ik heb er geen geduld meer voor. Ik heb het jaren gedaan. Maar misschien wel leuk voor Sarah want die vindt knippen superleuk!Je bruggetje is erg mooi geworden, ik g ook eens googlen op dat spul, ben er erg benieuwd naar. Het lijkt wel op Utee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een supermooi Jacqueline kaartje. Leuk dat je geen dure spullen gebruikte ! Mooie details en zachte kleuren. En je hebt me aangestoken met die gips embellies, ben nu ook volop aan het experimenteren, hi,hi.
    Groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kaartje!Sarah Kay blijft leuk,al is het 3D! Mooi gedaan weer! En je bruggetje vind ik helemaal leuk! Groetjes en een fijne zondag, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje! ik doe soms ook wel eens een 3D plaatje, daar is toch best veel vraag naar..
    dan zit ik wel te klungelen hoor soms , om er een leuke scrapkaart van te maken!
    jouw idee is super, ga ik zeker onthouden en wat maak je toch prachtige blommen!
    de brug vind ik ook mooi gelukt zeg
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik krijg altijd kriebels van 3D plaatjes uitknippen, maar je hebt het keurig gedaan! Mooi kaartje geworden en jij hebt helemaal geen dure spullen nodig om er wat moois van te maken, dat vind ik juist zo leuk bij jou!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh wat een lief kaartje! Beetje nostalgie ook dat "Hollie Hobby", vind het altijd heel mooie plaatjes. Je bruggetje vind ik ook geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OMG, this is so soft and sweet! love it!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.