maandag 26 november 2012

Take time for yourself.

Deze LO heb ik gemaakt met mijn DT pakket.
De foto is alweer 3 jaar geleden genomen, toen we met de kinderen gingen picknicken.

Ik heb op deze LO gebruik gemaakt van de prachtige Marianne design swirl (verkrijgbaar bij creatijd)
Het fonteintje heb ik gemaakt met sillie en daarna in gips gegoten (sillie van creatijd)
De bloemen zijn met de hand geponst en daarna bewerkt met distress inkt om ze in bijpassende kleur te maken).
Strikje is van jute touw en komt ook van creatijd.
In de hoek heb ik een klokstans van Marianne Design gebruikt (creatijd), daarop heb ik diverse bloemen gestanst en ook bewerkt met distress inkt.
De grote bloem heb ik gemaakt met organza (is een rol van de action), het hart is gemaakt met meeldraden.
Verder nog wat gestanste vlinders en een knoopje gemaakt met sillie en gips.
Het kant onderlangs is ook van Marianne design en komt ook van creatijd.
De tekst Take Time for yourself is van het blog van Marit.

Dit was mijn 2e DT werkje van creatijd, heb nog veel meer spullen dus er zal in dezer dagen vast nog wat voorbij komen.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline


9 opmerkingen:

  1. Schitterende layout !!! Dat vogel-fonteintje is geweldig !! Past helemaal in de sfeer.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, Jacqueline, helemaal jouw ding. Schattig, je dochter met die staartjes. Alle details vallen als een puzzeltje in elkaar.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende Lo Jacqueline,echt een plaatje.

    Groetjes Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende Lo Jacqueline, echt prachtig alles klopt en past bij en op elkaar en dat fonteintje helemaal geweldig !!!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat een lieve LO is dit, zo schattig en mooi afgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg gaaf! Helemaal weer in jou stijl. Prachtig hoe de foto door het geheel in het zonnetje wordt gezet.
    Groetjes, Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. this is gorgeous!! love the birdbath!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.