woensdag 19 december 2012

Nog 1 juffen kadootje

Dit is de laatste (ik maak alleen voor de kleuter juffen met kerst).

Strikje gemaakt met de bowdabra en organzalint van de action.
Het roosje was rood en heb ik met witte acrylverf wat zachter van kleur gemaakt.
In het melkpak doosje zit een kaars die ik weer bewerkt heb met tisseupapier en een printplaatje van internet.
Papier is van de action, bloemen zijn van MD en in het midden heb ik kralen gedaan.
Verder heb ik een spelbinder stans gebruikt met gelatine raampje.
Mijn eerste Noor design takje gebruikt, wat besjes als decoratie.
Het doosje word gesloten dmv een bewerkte wasknijper, maar helaas kreeg ik het allemaal totaal niet goed op de foto, dus die moeten jullie er maar even bij denken wahahaha.

Dit was mijn creatie van vandaag.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline



10 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi Jac. ik zou wel kleuterjuf willen zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful and so sweet.

    Wish you a lovely week.

    Merethe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Jacqueline,
    wooow wat prachtig en creatief!
    Ben weg van de kaars, wellicht ga ik het ooit ook eens proberen...
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaars met die kerstman erop ! Prachtig kadootje heb je gemaakt.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig wat mooi, goed idee om op die manier een roosje softer van kleur te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt een super leuk idee! vind die kaars ook helemaal geweldig:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige creaties Jacqueline, alleen het doosje is al een cadeautje op zich, laat staan die superfraaie kaars! Die juf boft maar met jou! Super gemaakt! Hele fijne feestdagen gewenst, maak er iets moois van, lieve groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, mooi! Dubbelmooi! Het is wel een ultiem kado geworden voor de juf!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.