dinsdag 9 april 2013

Reden waarom ik wat minder blog.

Ik dacht laat ik even wat van me horen, tis hier de laatste weken wat rustiger.
Ik was/ben mezelf een beetje kwijt momenteel en de reden is dat ik gestopt ben met roken.
De mensen die niet roken zullen denken......nou jaaaaaa zeg, maar ik zal je vertellen dat het erg moeilijk is.
IK heb 23 jaar gerookt, gemiddeld 25/30 sigaretten per dag.......en leer dat maar even af!!!
Maar ik sta er 100% achter en was al 6 weken aan het voorbereiden, flink geminderd, en vooral voor mezelf op een rijtje gezet WAAROM ik wilde stoppen met roken.....nou die zit er flink in mijn hoofd, heb ook echt naar de stopdatum toegeleeft.
En ik kan met trots zeggen dat ik inmiddels 8 dagen rookvrij ben.
Het valt al met al tot nu toe erg mee, maar de normale dingen zoals scrappen dat linkt voor mij nog even teveel aan het roken......ik hoop natuurlijk dat ik snel weer lekker aan de scrap ben.
Ik voel me inmiddels weer wat meer mezelf, heb een rook alternatief gevonden en ik begin weer beter te slapen...dus ik ga er van uit dat het scrappen ook wel weer gaat komen......heb er wel zin in hoor, maar zodra ik ga zitten, lukt het niet meer en word ik onrustig.

IK heb nog wel wat te laten zien, een LO die ik voor de Secret lift gemaakt hebt van het SA forum
Zo leuk om altijd te doen....heb mezelf weer opgegeven dus ik ZAL WEER MOETEN scrappen wahahahahha mooie stok achter de deur.


Nou de LO leek totaal niet op de eerste LO die rond gestuurd was wahahaha.
IK heb papier gebruikt van DCWV, taartrandje, bloemen gemaakt van koffiefilters.
frame is gemaakt met gips.
Mask gebruikt met distress inkt.
Letters zijn gestanst met een Tim holz stans.

NOu dit was het weer voor vandaag....ik kom terug, ik weet dus alleen nog niet wanneer wahahaha.
FIjne dag.

Groetjes Jacqueline



16 opmerkingen:

  1. Hoi Jacqueline.
    Ik ben inderdaad en niet roker,maar ik heb er absoluut begrip voor dat het echt niet mee valt. Ik hoor en zie het om me heen en ik vind het juist heel erg knap dat je al 8 dagen niet gerookt heb. Ik ben een aantal kilo,s te zwaar en dat is ook een strijd om die kwijt te raken. Ik ben absoluut niet zielig,want ik heb het er zelf aangegeten, maar ik schrijf dit om aan te geven dat ik je heel dapper vind.Hou vol meis.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes en ook sterkte Jacqueline! Ik weet hoe moeilijk het is. Het zal met vallen en opstaan gaan maar zolang die knop in je hoofd maar in de "stopstand" blijft, dan lukt het je wel.
    En een prachtige lo heb je weer geproduceerd, ondanks dat het je nu wat meer moeite kost. Dat is er niet aan af te zien hoor, het is weer een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook ik ben een strijdster tegen de kilo's... en ohh wat is t moeilijk! we weten denk ik wel waar je doorheen gaat, wel onwijs stoer dat je al 8 dagen niet meer rookt!
    hou vol!!

    liefs,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat enorm knap van je !! Ik heb wel wat uitdagingen voor je hoor...oke wel scrapgerelateerd maar juist als ik scrap vergeet ik te roken, te drinken etc. Mail maar als je uitgedaagd wil worden !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat goed van je meid, en ik kan uit ervaring zeggen dat het echt weer goed komt met het scrappen
    volhouden en doorgaan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed van jou Jacqueline, houd vol!! Juist in je hoofd moet de knop om, eerder lukt het niet. Gogogo! Je layout is weer mooi, dus dat lukt ook wel zonder!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volhouden hoor !! Maar je bent er goed voorbereid aan begonnen, dus ik weet zeker dat het je gaat lukken. Mijn man is een paar jaar geleden ook gestopt, dus ik weet hoe moeilijk het is, hij heeft het volgehouden, jij gaat het ook redden !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan me goed voorstellen dat het nogal een omschakeling is. Maar je bent al heel erg op de goede weg en de spirit is er :) Toi toi toi!
    Je lay-out is prachtig! Wat een mooie combinatie van kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat goed van je!!! Super gewoon!!! Natuurlijk ben je even de weg kwijt maar ik vind je een kanjer!!! Gewoon zo door gaan en je creatie is te prachtig!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. vind het nu al knap van je als je zoveel geroken hebt dat je het nu al 8 dagen rookvrij hebt volgehouden top!! veel succes voor de komende weken je lo is prachtig gr janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi jacq, super knap van je hoor dat je het al weer zo lang volhoudt! Het lichamelijke verslavingsgedeelte zit er nu op, nu nog de gewoonte! Je kan het! Volhouden hoor!
    veel succes en de rest komt vanzelf wel weer!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super dat je gestopt bent, hou vol!!! En de layout is weer geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Knap dat je bent gestopt en de eerste 3 weken moet je doorkomen en daarna gaat het makkelijker worden. Heb je dan een moment van zwakte gewoon denken over 2 tellen is dat gelukkig weer voorbij en neem een glas water.
    Je layout is trouwens erg mooi.
    Zet hem op want je kan het.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Via, via kwam ik op je blog terecht en werd gegrepen door je verhaal. Ik herken het helemaal!! Ook ik was voor ruim 20 jaar een stevige roker maar ben er sinds ruim 2 jaar, na vele (mislukte) pogingen eindelijk af. Na de vreselijke moeilijke begin periode kan ik nu eindelijk zeggen dat ik bevrijd ben, want zo voelt het. Ik kan alleen maar zeggen doorzetten want dat is het enige recept en zoek afleiding (ik heb meters gebreid en gesport:)). Je kan het!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Jacqueline,
    ik wil je complimenteren met je besluit!
    altijd moeilijk om een bepaald patroon te doorbreken!
    Zo te lezen gaat het je lukken!
    ik zal aan je denken, wellicht dat het helpt!
    Groetjes van Daatje
    oja je Lay out is weer super!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. amazing page! that frame is so cute!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.