zondag 13 april 2014

Box kaart en kussenhoes gemaakt

Hoi hoi

Afgelopen week heb ik dit box kaartje gemaakt, had nog niet eerder zo een kaartje gemaakt en wilde het graag eens proberen.
Totale kaart gesneden met de cameo, het patroon komt uit de store, verder heb ik ik wat bloemen gestanst en bewerkt, de vlindertjes zijn van de xenos en heb ik wit gemaakt, het kant komt van de wibra, knoopje van de action, verder wat frantage en witte verf gekliederd.



Zo is het kaartje als je het post.

Dan heb ik nog een kussenhoesje gemaakt voor papa.
Ik heb een foto in een foto programma verouderd en toen op tshirt transfert geprint en op de hoes gestreken.
Helaas op de foto niet te zien maar ik heb ook nog glitterverf langs de randen van de foto geverft.
Love en de andere titel heb ik met de cameo uit flex gesneden.
De sterren zijn ook geverft met textiel verf, ik heb er een sjabloon van gesneden en zo de sterren op het kussen gebracht.
Super leuk kussen toch wahahahaha.

Dit was het voor vandaag.
bedankt voor het kijken en hopelijk tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline



3 opmerkingen:

  1. Hallo Jacqueline,

    Wat is je kaart/doosje leuk zeg en het kussen vind ik heel erg goed gelukt en wat leuk ook!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke boxcard, die pleister erbij doet 't 'm, hihi ;p Leuk bedacht om een kussensloop zo op te pimpen, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Jacqueline,
    mooi zeg die boxkaart!
    ook het kussen is prachtig geworden zo leuk een eigen kado!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.