zaterdag 16 augustus 2014

Kaartje

Lang geleden weer, maar heb heerlijk vakantie gevierd.
In de vakantie zelfs wat gescrapt, geloof dat mijn mojo weer terug is, heb wel 3 kaarten gemaakt wahahaha.
Maar eerst heb ik deze kaart nog te laten zien.....deze had ik voor de vakantie al gemaakt.
Kaartje gesneden met de silhoutte, verder geembosd en daarna met distress inkt bewerkt.
Frame groot is een spellbinder, frame en hartje midden heb ik met gips gemaakt, daarin wat kraaltjes.
Verder de bloemen allemaal geponst met handponsje.
als je de kaart openklapt komt het ronde middenstuk door het gaat naar buiten, beetje raar uigelegt maar ik heb daar geen foto van.

Ik zal aankomende week mijn kaarten plaatsen die ik afgelopen vakantie heb gemaakt.
Voor vandaag was dit het weer.

Groetjes en tot de volgende keer.

Jacqueline.


4 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt, mooie kleuren! Fijn dat je scrapmojo weer terug komt!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje en idd mooie kleurtjes! En wat heerlijk dat je scrapmojo weer terug is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Jacqueline,
    fijn dat je weer zin in het knutselen hebt,
    nou en dit resultaat mag er wezen zeg!!!
    Mooi gemaakt kaartje, ben zeer benieuwd wat je nog meer hebt gemaakt,
    liefs en groetjes van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, waar een vakantie al niet goed voor is. Wat een lief romantisch aandoend kaartje. Mooi in die frisse kleurencombinatie Jacqueline.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.