zondag 7 december 2014

suprise en kadootje gemaakt.

Hoi hoi
Ben zo lekker weer bezig de laatste weken.
Heb voor mijn zoontje op school een suprise gemaakt.
Het meisje had nagellakjes gevraagd dus daar kon ik mooi een tasje voor maken.
Tasje is een patroontje van de silhouette store, ik heb het  vergroot dus nu is het formaat ongeveer ware grootte.
Je ziet het niet goed maar de sluitingen en het label is gemaakt van zilver karton.
Papier is allemaal van de action en ik heb het lekker een beetje geinkt, had het eerst niet maar ik ben van de inktjes en dus moest het toch  nog gebeuren.

Wat ik begrepen heb was ze erg blij en enthousiast geweest.

Dan nu nog een glasblok die ik voor mijn schoonzus gemaakt, ik maak altijd wat voor sinterklaas een sinterklaas kadootje maar aangezien we het volgend jaar niet meer vieren heb ik dit jaar een kerstding gemaakt.
glasblok met lampjes en tule erin, bovenop ook nog wat versierd.

Nou dit was het voor vandaag, ga nu verder alles in kerstsfeer brengen hier in huis.

Fijne zondag en tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline





2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Jacqueline,
    prachtige surprise zeg!!!
    Kan me voorstellen dat dit toch wel is gewaardeerd!!!
    Het glasblok vind ik ook erg mooi!!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.