woensdag 11 maart 2015

Lekker taartpuntje gemaakt.

Hoi hoi, hier een heerlijk taartpuntje, speciaal gemaakt voor de verjaardag van mijn dochtertje die 8 jaar oud is geworden vorige week.
Patroon komt uit de store van silhouette, de 8 heb ik ook gesneden met de cameo.
Papier is van de action, vlindertjes zijn geponst, vogeltje heb ik gegoten van gips.


Ik had het taartje gevuld met aardbeien chocolade.
Dit was het weer voor even, ik heb nog een kaartje gemaakt maar nog geen foto's van gemaakt dus die houden jullie nog tegoed.

Fijne zonnige dag.
groetjes Jacqueline.


1 opmerking:

  1. Hoi hoi Jacqueline,
    van harte met je dochter!
    Mooi zeg dit taartpuntje en zo mooi versiert!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.