zondag 7 februari 2016

Klapboxje gemaakt

Dit boxje heb ik gemaakt en je kan hem inklappen (zou moeten willen totdat ik de vuurtoren opplakte hihihihi die is net te hoog dus hij kan niet meer dicht, maar dat is niet erg, hij staat hier te pronken op de kast.

De gipsen ornamentjes heb ik zelf gegoten van gips, verder is alles gesneden met de silhouette.
beach is een patroontje uit de store en de vuurtoren is een eigen gemaakt patroontje.
Het woordje beach en de schelp zijn uit de silhouette store.
De schelpjes zijn van gips en heb ik bewerkt met inka gold.

Foto is afgelopen december gemaakt aan de zee.


Dit was het weer voor deze week .

Fijne zondag nogmaals.

Groetjes Jacqueline



1 opmerking:

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.