maandag 27 december 2010

LO en magnolia kaart

Iedereen weer bijgekomen van de kerst?
HIer heerlijke dagen gehad en ik heb zowaar 1e kerstdag heerlijk zitten scrappen.......en daar is deze LO uit gerold. Op de foto klikken is groter
Deze foto is vorig jaar genomen op de hei bij Epe, we gingen picknicken, even een knuffel moment.

Het merk van het papier is wat Curio van Basic grey, van het achtergrond vel weet ik het niet.
De vlinders en bloemen zijn een creatable die ik nadat ik geembost heb bewerkt heb met walnut stain distress inkt en forest green.
De swirl heb ik gestipt met een brons kleurige parelpen.
Het kraft achter de foto heb ik eerst gaten ingemaakt met de bind it all en daarna heb ik het kapot gescheurd.
De mat achter de foto heb ik met een figuurschaar geknipt.
Verder alles geinkt met walnut stain.

Nog een aantal detailfoto's


Mijn zelf gestipte swirl, vind dat heerlijk werk om te doen, heb het zelfs wel met hotfix stenen gedaan maar dan was ik eindeloos bezig dus ben erg blij met deze oplossing wahahaha.
Dan loopt er op het magnolia forum nog een wedstrijd, we moesten een sketch maken en dan met een nieuwjaarsboodschap......pfffff ik vond het erg lastig hoor.
Maar ik heb hem toch gemaakt.....en dit is het resultaat.
Magnolia is aangekleed met papier ......wat een priegelwerkje wahaha
Bloemen, swirl, rondje zijn allemaal een creatable (ben gek met die dingen wahahaha), het andere takje heb ik gesneden met de silhouette.
Gelukkig nieuwjaar is een stempel, de border tussen het designpapier en achtergrond is ook een stempel.
Verder met de perlenpen aan de gang geweest, eis weis.

Nou dit was het weer voor vandaag.
Groetjes Jacqueline




16 opmerkingen:

  1. meid wat is je layout weer gaaf! en je kaartje echt super gaaf! mooie kleuren combinaties! toppers! Even antwoord geven op je vraag. Ik heb het stof vastgeplakt met Tackly glue ( oude potje witte lijm) en daaroverheen heb ik gewoon wat papier geplakt met normaal lijm en ook weer tackly. Werkt prima! en je moet het gewoon alleen op de achterkant vastplakke de kaft moet je gewoon strak trekken. Anders word het misschien wel lelijk.
    Hoop dat het lukt zo niet je weet me te vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie layout, mooi papier is dat van Basic Grey!
    Ook je kaart is mooi, leuk wat je steeds met je perlenpennen doet!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!! Je layout en je kaartje zijn echt schitterend geworden! Die swirl zo is echt heel leuk. Zelf heb ik ook weleens een swirl gemaakt met de hotfix, maar dat duurt wel erg lang. Fijn dat je leuke kerstdagen hebt gehad!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het eerste wat in me opkwam toen ik deze LO zag was: prachtig! Echt heel erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een prachtige LO, het is ook mooi papier heb het zelf ook al vaak bekeken.
    en je swirl tjee maak je die zo uit de hand??? super zeg
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst gefeliciteerd mede guest dtér heb er zin in.

    Schitterende lo en kaart vindt ze allebei geweldig.

    gr mriiam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk Jacqueline, bij jou creaties zit ik me zo vaak verzuchtend te verbazen over je creativiteit. Nu ook weer die swirl, als je had geschreven dat die van Prima was had ik het zo geloofd! Je scrapt niet zo vaak op 12"x12"geloof ik. Ik heb me maar als volger aangemeld, dan krijg ik je updates automatisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie lo en wat een geweldig leuk kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. great scrapbook layout and beautiful card.
    i must say i almost wanted to sell this stamp but now iam going to hold on to her
    claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. meisje wat he je weer mooie dingen gemaakt !!je lootje is echt weeer zooooo jac haha de prachtig gewoon ....en je kaartje wat een schatje zeg !! ik wil m ook maaken maar idd de sketch is wel wat lastig ..... jij hebt er weer wat prachtigs van gemaakt .......
    liefs raf

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow so beautiful layouts, lovely details
    hugs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig Jac. en wat leuk om weer eens van dat lekkere sappige groene gras te zien, hihi. Ik begin bijna naar de lente te verlangen. Je swirl is weer een kunstwerkje en i ben ook helemaal weg van deze lijn van Basic grey. zo mooi!!!
    Je kaartje is weer een winnaar hoor!

    groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. thank you so much for your kind comment and taking time to swing by my blog
    hugs
    claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi wat een mooie dingen zie ik hier allemaal,ben bij je gekomen via het Magnolia lovers forum.Prachtige kaart supers!
    Kom je ook gezellig een keer bij mij langs?Lieve groet yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.