zaterdag 18 december 2010

Online crop kaartje en kerstsfeer bij ons thuis

Op het magnolialovers forum was afgelopen week de eerste online crop, was echt ontzettend leuk en zowaar heb ik een kaartje gemaakt (vandaag afgemaakt), het is een criss cross kaartje geworden met natuurlijk een magnoliaatje.



Ga zeker vaker zo een kaart maken, is erg leuk en niet heel veel werk.
Ik heb het afdrukje van Raffa gekregen...ingekleurd met potloden en bewerkt met wat glitterlijm
Papier is van papermania, , stansje van creatable, stempel is van kaiserkraft, en verder pons gebruikt van martha steward, afgewerkt met perlenpen.

Dan nu onze kerstaankleding hier thuis.
Ik heb er een collage van gemaakt.
Dit was het voor vandaag.
Prettige dag allemaal!
Groetjes Jacqueline

18 opmerkingen:

  1. Wat is je kaartje leuk geworden en wat ziet het er bij jou gezellig uit!!!! Oh en dan met die mooie besneeuwde bomen op de achtergrond. volgend jaar deze foto als kerstkaart versturen hoor! Echt een plaatje zo!!!!
    groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief Magnolia-kaartje! Jullie 'kersthuis'ziet er erg gezellig uit! En dan de sneeuw buiten, kaarsjes aan, kachel op de rode schrap en....genieten maar! Fijne feestdagen!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat een schatje is het geworden Jacqueline!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, alles past mooi bij elkaar!
    En geniet van alle mooie lichtjes!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super gave kaart, ga eens kijken of ik ergens een uitleg kan vinden.
    zo bij jou binnen ziet het er gezellig uit,je zou deze collage als kerstkaart weg kunnen sturen
    groetjes simone

    BeantwoordenVerwijderen
  6. sjees jac gaat ze zeggen dat die van jou niet zo mooi als de mijne is whahahahah hij is prachtig !! je bent niet wijs!! en wat ziet t er mooi uit bij jou zeg!! super
    xxx raf

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart zeg! Hij is echt heel mooi!
    Wat ziet je huis er gezellig uit!
    Lieve groetjes,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk die magnoliakaart met enveloppe superstempel vind ik dit.Enne je kerst interieur mag er ook wel wezen hoor,ziet er goed uit.

    groetjes Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jouwes is ook super mooi en leuk geworden.
    ja klopt komt uit zo n stack. Ik was vroeger verzot op kcompagny nu af en toe nog.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje zeg! en je kerstversiering ziet er supermooi uit, mooi de boom met die rozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooi!
    En wat ziet het er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje geworden ,had er helaas geen tijd voor maar wil hem nog wel een keer maken.

    Ziet er gezellig uit je collage

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig kaartje is dat zeg!!SUPER!!!
    die ringband weet ik niet meer waar ik die gekocht heb stom van me hoor..sorry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart zeg en lief van Raffa dat ze je een afdrukje gegeven heeft. Groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow meis wat een prachtige kaartje
    en wat ziet het er gezellige uit bij je thuis


    hele fijne dag meis!!!

    hugs carla

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.