dinsdag 10 januari 2012

Creatief Scrappers sketch #189 en een kaartje

Als eerste de LO voor het Creatief scrappers blog.
Vond het best een pittige sketch en heb er dan ook echt mijn eigen draai aangegeven.
Deze foto is gemaakt toen Susan 2 jaar oud werd, ze heeft hier net oorbellen laten schieten.

Ik heb papier van de action gebruikt, de bloem heb ik van voering stof gemaakt en met water en distress inkt een shabby look gegeven.
De swirl is gestipt met perlenpen ijs wit.
Vogelkooitje is een stempel (merk even kwijt).


Stempel is volgens mij Tim holz (de klok) maar helamal zeker weet ik dat niet.
Verder bloemen geponst met de middenmaat.
Alles is bewerkt met distress inkt.

Dan is hier het kaartje.
Papier komt ook uit een actionblok.
Postkaartje is een stempel, verder wat bloemen een frame gesneden met de Big shot en bewerkt met distress inkt.


Tevens nog de zelfgemaakte rozenknopjes.
Hier is het linkje
Klik HIER




Voor nu bedankt voor het kijken en van een leuk berichtje word ik altijd blij.
Hopelijk tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creaties weer, vooral het kaartje vind ik super!
    groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige LO met heel veel mooie details!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind je LO echt gaaf geworden en je kaartje ook! ik ben helemaal weg van je geweldig leuke strikje trouwens...is dat een splitpen die je hebt gebruikt?
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk kaartje is dit geworden!! En dat met papier van de Action, super toch!! Dat strikje is ook heel erg mooi gelukt.

    Liefs Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke LO! En je kaartje vind ik helemaal leuk.
    Vind je roosjes prachtig!
    Mooie kleuren heb jij voor allebei gekozen. Tot een volgende keer. Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk, leuk, roze lootje is het geworden!
    En je kaartje ziet er ook leuk uit!

    Bedankt voor het linkje van de rozenknopjes.

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb even de tutorial van de roosjes bekeken,maar dat ziet er wel heel leuk uit moet ik zeggen.
    Die van jou zijn prima gelukt zeg!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.