zondag 1 januari 2012

Criss cross kaartje en verjaardagskaartje

Als eerste iedereen een heel gelukkig nieuwjaar....... en een creatief 2012 gewenst.
Als eerste de verjaardagskaart.

Ik heb er meteen maar een enveloppe bij gemaakt.
Dit stempeltje komt ook bij de boekenvoordeel vandaan.

Roosjes heb ik gemaakt met een marianne malletje en gekleurd met distress inkt en daarna wat puffy paint op de blaadjes.
kanten bloementje heb ik van een stukje kant gemaakt.
Papier is van Tilda.

Dan nu het criss cross kaartje.

Ben helemaal in de ban van roosjes maken....kan ze in alle bijpassende kleuren maken dmv water en distress inkt.

Dit was mijn eerste blog berichtje van 2012.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline.


1 opmerking:

  1. Wat een geweldige kaartjes! Wat heb je dat stempelafdrukje super mooi gekleurd! "t is net alsof het niet zelf gekleurd is, echt knap gedaan! En je bloemetjes zijn zo gaaf!

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.