woensdag 25 september 2013

Langgggggg geleden.

Hoi hoi

Daar ben ik weer eens, heb weinig gedaan de afgelopen tijd maar heb nog wel wat gemaakt.
Hetgeen ik hier nu laat zien heb ik een paar weken geleden al gemaakt maar nog niet laten zien.
Maar ben weer aan het scrappen en zit vol ideeen dus ik geloof dat het wel goed gaat komen wahahaha.
Ik heb nog een super gaaf album gemaakt (voor de vakantie foto's), die zal ik deze week ook laten zien, verder heb ik nog een babykaart gemaakt en ik heb nu heeeeeel veel ideeen in mijn hoofd omdat er wat bijzondere momenten gaan komen bij bijzondere mensen waar ik dus nog wat voor ga maken!

Als eerste laat ik deze LO zien, het papier is van creatijd, verder ben ik met molds aan de gang geweest en heb ik zelf de gipsen hoekje gemaakt.
bloemen gemaakt met handponsen en geinkt met distress inkt.
Kant komt ook van creatijd.
Foto is nog een rustmomentje en de laatste foto met sigaret wahahahaha.
Ben inmiddels volgende week een half jaar rook vrij.....en het voelt zooooooo fijn.


gipsenhoekje zelf gemaakt en geverfd.

Kaartje laat ik alleen even een sneakie zien want die moet nog op de bus.

Dit was het voor vandaag.

Ik hoop tot snel.
Groetjes en een fijne dag.
Jacqueline.


7 opmerkingen:

  1. Ik wilde je net die schop onder je kont komen geven maar ik zie dat je die helemaal niet nodig hebt, en wat leuk!!!!! een foto van jezelf, en wat goed ik ben trots op je, rook zelf inmiddels bijna 13 jar niet meer en ik snap ook niet dat ik daar ooit mee begonnen ben, mis soms de gezelligheid van het rustmomentje maar ik zou er nooit meer voor gaan roken, dat geld stop ik liever in leuke dingen!
    Echt een beauty van een lay out weer en als ik je mag tippen, bij Scrobby hebben ze zo'n leuke molds voor een erg schappelijke prijs.
    Je babykaartje is ook weer schattig, tenminste de sneak de rest zien we nog wel een keer. Echt leuk dat je weer bezig bent!!!!

    groetjes,
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je weer terug bent in blogland Jacqueline, gelukkig heb je weer volop ideeen en inspiratie waarvan je ons hopelijk weer gaat laten meegenieten.
    groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk lootje heb je gemaakt en grappig met dat golfjeskarton erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er prachtig uit!! Leuk zo'n gipsenhoekje. Mooie details en ik ben benieuwd naar je volgende kaart :-))
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi jacqueline,
    wat laat je toch weer mooie dingen zien, ben blij dat je er weer bent!
    Mooi dat gipsen hoekje!
    ben benieuwd naar je volgende project!
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn om weer wat werk van je te zien. Ik heb me wel eens af gevraagd hoe het ging met het stoppen omdat ik natuurlijk zelf ook gestopt ben. Fijn dat je er al een half jaar vanaf bent en wat is het heerlijk he.
    Je projectjes zien er weer top uit en ik kijk uit naar de volgende

    gr Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.