donderdag 3 oktober 2013

Vakantie album met ruimte voor heel veel foto's

Daar ben ik weer.
Ik wil jullie dit zelf gemaakte album laten zien met allerlei inschuif en uitklap mogelijkheden.
Ik heb nog nooit eerder een album vooraf gemaakt.
Ik heb het album al helemaal klaar nu alleen nog de foto's inplakken, ik heb al een klein gedeelte ingeplakt....zo tussen de bedrijven door plak ik wat v akantie foto's in en leuk ik het wat op...het is niet de bedoeling dat die heel vol  komt met tierelantijntjes, wil dit album een beetje simpel houden.
als ik het goed heb kunnen er rond de 140 foto's in.

Hier de voorkant.
het frame is gegoten met een zelfgemaakt mal en gips, daarna heb ik het  bewerkt met metaal verven.
De pins zijn ook zelf gemaakt.
Ik heb met masks en modeling pasta gewerkt, ook heerlijk aan het inkten geweest.

De titel en cijfers zijn een TH stans.


Ik heb de rug gebonden met een soort glasvezel behang.......bere sterk en ziet er chique uit toch !
een idee van de binnenkant.

Op deze manier zijn de foto's verwerkt, uitschuif en klapbaar enzovoort.
er komen overal nog teksten bij.


Dit was het voor vandaag.

Morgen kom ik met een geboorte doosje en geboorte kaartje.

Fijne avond.

Groetjes Jacqueline



3 opmerkingen:

  1. Wauw wat is dit een gaaf fotoboek!

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig album zo kan je er veel in kwijt geweldig

    groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig album, de voorkant is echt schitterend!
    groetjes
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.