zondag 26 oktober 2014

Kado gemaakt voor een hele lieve vrouw.

Dit heb ik afgelopen maand gemaakt.
Een dienblad, vaas en een kaars en de kaart, alles zelf gemaakt.

De tag heb ik gesneden met de cameo, evenals het stijgerend paard, gras en takken met de big shot.

De kaars heb ik bewerkt met tisseu papier waar ik een foto heb opgeprint.
Tot slot heb ik een vaas van de action en een houten dienblad van de action bewerkt met RM  logo's.

En dit is het totaal plaatje, bos bloemen erbij en ik had een geweldig kado waar ze heeel erg blij mee was/is!!

Dit was het weer, ik heb echt aardig wat gemaakt de laatste tijd maar ik heb zo weinig tijd om te plaatsen, ik zal proberen vaker wat te plaatsen.

Groetjes Jacqueline




2 opmerkingen:

  1. Ik kwam gisteren nog even bij je aan om te kijken of er al iets nieuws stond op je blogje, heel erg mooi en leuk weer Jac.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Jacqueline,
    wat mooi dit setje zo bij elkaar en knap gemaakt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.