zondag 16 november 2014

advent kalender gemaakt.

Hoi hoi

Deze kalender heb ik voor mijn dochtertje gemaakt, ik ga hem vullen met lekkers.
De kalender is een patroon uit de silhouette store.
Ik heb alle kleine doosjes beplakt met papier van studio light.
De bovenkant is ook een patroontje uit de store ik heb het eerst bewerkt met emboss poeder en daarna met gesso en ijsvlokken.
Het engeltje heb ik gemaakt met een malletje en gips.
Het roosje, de blaadjes en kerst zijn bestandjes die ik met de silhouette heb gesneden.

Dit was het voor nu.
Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline



6 opmerkingen:

  1. Wauw, wat ziet dit er mooi uit. Daar zit wel heel wat werk in. Super resultaat. Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werkje, maar het ziet er echt super uit! Vooral die bewerkte bovenkant met het gipsmalletje is prachtig. Ziet er heerlijk vintage uit!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit geweldig mooi gemaakt Jacqueline. Mooi verwerkt in lieve kleurtjes en die bovenkant is ook een plaatje. Hier gaat je dochtertje zeker blij mee zijn..zeker als er ook nog lekkers inz it..hihi.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooie advent kalender en wat lief dat je deze gaat vullen met wat lekkers voor je dochter. Dit is wel een enorm project he.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Jacqueline,
    mooie adventkalender!
    Leuk gemaakt zeg!
    Zal je dochter superblij mee zijn!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk weer hè, die kersttijd en wat boft jouw dochter met deze leuke adventskalender. Heel mooi geworden Jac.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.