zondag 27 oktober 2013

Hier nog 1 gesso potje

Hoi hoi

Ik had nog een potje bewerkt met gesso, en vandaag heb ik even de tekst erop gemaakt en toen was die ook klaar.
Ben klaar voor de kerst wahahaha.
Ik heb het gehele potje bewerkt met een aantal lagen gesso, alleen aan de voorkant heb ik een stuk transparant gelaten zodat ik een doorkijkje heb.
Om de doorkijk heb ik van zilverkaton en een Joy stans een frame gemaakt.
Daaronder mooie ponsionatta's (creatijd).
Ik heb in het potje een nostalgisch plaatje (creatijd) geplakt, en voor het plaatje een leuk nep waxine lichtje van de action gedaan.......erg sfeervol.
Lint is van de wibra, de sleutel en het kleine hangertje zijn gemaakt met silleconen mallen en gips.
De pin heb ik ook zelf gemaakt.
Merry christmas is een stans die ik van creatijd heb.......schitterende stans, snijd mooi en makkelijk.

Verder heb ik nog wat parelsnoer aan de bovenkant verwerkt.

Nou dit was het weer voor vandaag.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline




5 opmerkingen:

  1. Hallo Jacqueline,

    Wat is dit schitterend en wat een leuk idee zeg ik vind het prachtig wat zal dit leuk staan met de kerst super hoor.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een tof ideetje. Dat staat heel mooi als sfeerverlichting ! Leuke details. Dat gaat gezellig worden bij jullie.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw mooi! Ik ga je idee pikken hoor! Hihi!

    Groetjes lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw mooi! Ik ga je idee pikken hoor! Hihi!

    Groetjes lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Jacqueline,
    dit potje is ook erg mooi,
    leuk met een kaarsje erin
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.