zondag 6 oktober 2013

Spaarpot germaakt voor creatijd

Gisteren kreeg ik mijn spullen van creatijd binnnen, inspiratie was er direct dus ben meteen aan de slag gegaan met de leuke houten spaarpotten (ik en mijn dochtertje hebben er beide 1 gemaakt).
Vanmorgen heb ik het afgemaakt.

Papier komt uit de shop en is van vintage rose...kleine paperpads, echt heel mooi bijpassend vintage papier.
Spaarpot komt ook uit de shop......en is echt erg leuk om te maken en voor de prijs hoef je het niet te laten want ze kosten geloof ik maar 1.50.

zo was die kaal






Ik heb alles bekleed met vintage rose papier.
Het dak heb ik gemaakt met een borderpons van Martha steward.
De vlinders en grasborder is van Joy.
Het kant langs het dak komt uit de shop van creatijd.
Ook de roosjes komen uit de shop.
Het hekje is van Tim Holz.
Het raampje heb ik gegoten van gips en bewerkt met verf en inkt.
De pin met hartje kom ook uit de shop van creatijd.
Het knoopje in de nok komt van de action.
De grote bloemen heb ik met een handpons gemaakt en met water en gesso bewerkt.

Dit was mijn spaarpot huisje.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.


bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline







5 opmerkingen:

  1. dat is super idee !!!! denk dat ik mij ook eentje ga kopen eindelijk eentje wat past in mijn huisje
    die van jou is weer wauw ze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow... wat een mooie spaarpot heb je ervan gemaakt!! Er zijn zoveel leuke details op te zien, super :-)
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Jacqueline,
    Wooow dit is mooi!
    Wat ben je toch creatief!
    Prachtig!
    groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super persoonlijke spaarpot is dat geworden Jac, dat heeft echt niemand. Ik krijg bijna zin om er ook zo een te gaan maken, is dit die van jou of van je dochter? Ben wel nieuwsgierig hoe de andere er uit ziet.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.