dinsdag 19 augustus 2014

1 kerstkaartje gemaakt.

Nog 1 weekje vakantie, maar het is  alles behalve zonnig dus heerlijk aan de scrap gegaan.
Ik heb dit kaartje gemaakt met behulp van de cameo en met de bigshot.

Frame rondom gesneden uit chipboard met de cameo, daarna geverft en bewerkt met frantage.
Het nostalgische plaatje is een print.
Bloemen en takje is gesneden met een snijmal, het gipsen hoekje is van scrapberry (nieuw scrapmerk).
Verder lekker geinkt.

tekst en cijfers zijn ook gestanst met de bigshot.


Dit was het weer.
Heb nog meer te laten zien maar dat komt in dezer dagen.
Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en hopelijk tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline


3 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Jacqueline,
    heel mooi dit resultaat,
    super romantisch kaartje!!
    Prachtig!
    Liefs en groetjes van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, jij ook aan de kerstkaarten, met dit weer doe ik niets liever, begin al bijna aan de boom te denken!
    Ik zou bijna Halloween vergeten hihi. Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt, heel romantisch!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jacqueline, een prachtig romantisch kaartje is het geworden. Is het kleine framepje rond de datum een eigen gietsel? Mooi in elk geval!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.