zaterdag 30 augustus 2014

Nog 2 kaartjes.

Zo langzamerhand komt de creativiteit toch weer terug.
Ik zou meer willen doen dan dat er van komt maar "ach"ben al blij dat ik de knutselspullen weer weet te vinden wahahaha
Dit kaartje heb ik vorige week in mijn laatste week vakantie gemaakt.
Ik heb het papier en plaatje geprint het is dus digitaal patroonpapier (heb kennelijk niet genoeg liggen hier wahahahaha), bloemen zijn allemaal zelf gemaakt.
verder swirl en vlaggetjes zijn ook stanzen, ook met de naaimachine aan de slag geweest.
Het gipsen frame is ook zelf gemaakt met gips en daarna bewerkt met verf.
Het volgende kaartje heb ik ook nog in mijn vakantie gemaakt.
raampje is een stans van spellbinder. verder zijnd e takken en blaadjes met de sil gesneden

Dit was het weer voor even.
Fijne dag en hopelijk weer tot snel.

Groetjes Jacqueline





1 opmerking:

  1. Erg mooi weer Jac, en als het weer wat minder wordt komt de inspiratie vanzelf terug!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.