donderdag 3 mei 2012

Canvasje

Deze week ben ik aan dit canvasje begonnen, ik heb het idee om de wc vol te gaan hangen met dit soort canvassen.
Het is een 3D canvas die ik aan de achterkant bewerkt hebt zodat je diepte krijgt.
Jammer dat de kleuren niet goed overkomen, tis namelijk een prachtige foto maar de kleuren komen niet goed weer op de foto van het canvas.
Deze foto is vorig jaar gemaakt in Valkenburg.
Papier wat ik gebruikt heb is van prima marketing (iets met sun......ben de naam kwijt).
Verder heb ik een stukje cardstock geembosd en met de inktroller de folder ingerold en toen door de big shot gehaalt.
De bloemen heb ik gemaakt met 2 handponsen (de koffiefilter techniek) en daarna heb ik ze bewerkt met gesso en glimmermist.
Onder het papier heb ik nog wat gaasverband geplakt en her en der wat gesso gesmeerd.
Verder wat metalen hoekjes en het medaillon in de hoek heb ik gemaakt van een zeepmal en fimoklei.

Dit was het weer voor vandaag.
Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline





9 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend mooi zeg, erg leuk idee om je wc hiermee vol te hangen!! Dan kom je er helemaal niet meer vanaf ;-)
    Lieve groetjes brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden, leuk zo'n diepe lijst. Wat loopt je rub on tekst mooi door in de foto, mooi geheel!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, leuk is dat om aan de achterkant een canvasje te bewerken, ik ben er ook helemaal weg van.
    Ik vind je bloemen weer zo supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een super gaaf idee om de achterkant te gebruiken, en de wc vol hangen is wel leuk alleen wij hebben geen verwarming erop dus zijn altijd snel weer daar weg !!(haha)

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie creatie meis:)
    prachtige details en kleuren kombinatie!
    ik vind m super leuk !
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat is dat prachtig
    alles is zo mooi bij elkaar
    en je bloemen zijn zo gaaf!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuk Jaqueline! Wat zal het gezellig worden bij jou op de wc!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er geweldig uit! het is een mooi geheel, met leuke details, de bloemen zijn ook onwijs gaaf gemaakt!

    Die w.c. bij jullie gaat er straks wel heel mooi uit zien... maar kijk maar uit, straks blijft iedereen mega lang op de w.c. zitten. whahaha!

    Groetjes Jouce

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.