dinsdag 29 mei 2012

Zwembad

Deze LO heb ik afgelopen week nog gemaakt, het zijn foto's van vorig jaar vakantie.
Ik heb een wit achtergrond vel gepakt en daar een mask opgelegt en bewerkt met distress inkt.
Papier heb ik lekker aan de kantzijden gedistressed.
Fotos zijn gemat en toen met een figuurschaar langsgeknipt.
Uithangbord is van Marianne design, bloemen ook.
Verder een loonzakje gebruikt, wat geprinte postzegels en vlinders.
De bladeren zijn een CLD stans, verder nog een paar randjes geponst met verschillende hand/randponsen.

Dit was het weer voor vandaag.
Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline



10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk lootje en leuke, grappig foto's met het duikbrilletje! Gaaf gedaan die achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende layout Jacqueline!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fabulous page! love that background and the pretty colors

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De Pan Pastels zijn vast iets voor jou, ook leuk om achtergronden mee te maken! Mooie LO weer! Leuke foto's ook hieronder en nog gefeliciteerd met je zoon!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een supergave lo. Zo leuk hoe je dat uithangbordje erop verwerkt hebt, daar zou ik niet opkomen maar ik ga het idee zeker onthouden.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige layout geweldig the misting love it

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ja zeg, ik ben al heel lang niet langsgeweest, moet echt even je log weer uitgebreidt bekijken. Wat een mooie lay out, en supergaaf papier!Superfoto met dat brilletje op haar neus.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.