zaterdag 5 mei 2012

So Sweet

Hallo hier weer een LO van mij.
Ik moet zeggen dat de kwaliteit van de foto's erg achteruit gaat, ik fotografeer altijd met mijn oude telefoon maar die is denk ik aan zijn einde wahahaha.

Ik heb wit papier gebruikt en daarop een mask gelegt en dat geinkt (dat zie je terug in de rand), verder heerlijk aan het distressen geweest (designpapier is van de action)......zoooo leuk
En dan natuurlijk weer met de ponsjes aan de slag gegaan om bloemetjes te maken.
Verder kreeg ik vanmorgen met de post 2 pakketjes........een prachtig blok prima papier Nature Garden en nog 4 prachtige stanzen (ik heb mijn eerte 2 memory box stansjes binnen......zit te popelen om er mee aan de slag te gaan wahahaha).
De kleine takjes die je ziet zijn van Marianne design en die kreeg ik vanmorgen ook binnen.
De letters zijn gestanst met een Tim holz stans en met foam.
Het vogelkooitje is een stempel.

Dit was het weer voor vandaag.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline



9 opmerkingen:

  1. Heel erg mooie LO Jacqueline!
    Wat een leuk idee om met een mask je achtergrond te maken, hij is echt geweldig mooi geworden!
    Ook je bloemetjes zijn heel erg knap gemaakt en leuk gecombineerd met de takjes!

    Kortom een prachtige creatie weer ;)

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi. Knap dat je nog zo'n mooie foto's krijgt met een telefoon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk wat je er allemaal in en op verwerkt hebt,Jacqueline!
    Het is weer een bijzondere mooie LO!!!
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jacqueline,wat maak jij mooie dingen,en zo gevarieerd! Via via kwam ik vandaag op je blog en wat een leuke ervaring was dat.Ik vind je lo erg mooi,en je kaarten(m.n. met die camee)en je krans,ik ben maar meteen volger geworden. Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi Jaqueline! Leuk dat vogelkooitje!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig, lief lootje! Prachtig papier ook!
    Ben benieuwd naar je volgende creatie :-) vooral de memory box stanzen... Heb er gisteren ook 3 binnen gekregen :-) en er staan er nog meer op mijn verlanglijst, whahaha.

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat en prachtig lootje, Jacqueline! Ben elke keer weer vol bewondering van alle mooie details die je er op verwerkt,echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.