zaterdag 19 mei 2012

felicitatie kaartje

Heerlijk even een kaartje gemaakt.
Ik wil met dit kaartje meedoen aan de challenge van Scr@p-Cards challenge blog.
Je moest je laten inspireren door een kleuren foto.
Ik heb heerlijk zitten stempelen, medaillion stempel is van Marianne desing, net als de takjes die ik uitgestanst heb.
De bloemen zijn malletjes van memory box, vlinders zijn geprint en uit geknipt, stempeltje van Happy birthday is van paper mania.

Dit was het weer voor vandaag.
Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline


9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Groetjes MIrande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Jacqueline!
    Mooie kleuren en leuke details!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maak jij toch steeds de mooiste dingen! Prachtig kaartje met veel leuke details. Die kralen in de bloemetjes vind ik ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi kaartje Jac

    trouwens al je lay outs ook prachtig allemaal en je kaartjes ook heel mooi doe het even zo hoor alles in één keer

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje, Jacqueline! Zoals altijd weer vol bewondering voor de prachtige details op je kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat mooi en stijlvol weer, succes met je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.