dinsdag 8 mei 2012

treasure box

Ik zat zondagavond te bloggen toen ik op Marit haar blog kwam en een onwijs leuke werkbeschrijving tegen kwam.
Het is gemaakt van envloppen.
En ik heb heerlijk gestempeld en gedistressd, en als je hem open doet kan je er een leuk kadootje oid in stoppen.
Ik heb in dit geval wat heerlijk gegoten zeepjes erin gedaan.

De werkbeschrijving kan je HIER

Heel simpel te maken (misschien leuk voor moederdag?)

Dit was het weer voor vandaag.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline


11 opmerkingen:

  1. Hoi Jacqueline,

    Ik was deze werk beschrijving ook al tegengekomen en het is inderdaad een hele leuke!

    Jouw versie is ook onwijs mooi!
    De zeepjes die je gemaakt hebt zijn ook prachtig!
    Hij staat ook op mijn 'to do' lijstje!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jacqueline,
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. Ik vind je
    treasure box helemaal geweldig. Ik had het ook al gezien op het blog van Marit maar vond het op dit moment nog iets te veel werk. Maar het resultaat is echt schitterend!!!
    Ik ga je vanaf nu ook volgen hoor. Wat leuk dat we zo dicht bij elkaar wonen, ben je toevallig familie van de beroemde Isa hofland, uit de serie Koen Kampioen?
    Wie weet tot snel.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is erg mooi. Ik heb zo'n doosje een paar jaar geleden in een Zweedse scrapwinkel gezien en hij staat nog altijd op mijn lijstje om te maken. Maar nu ik die van jou zie, beginnen mijn handen te jeuken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterende uitvoering heb jij er van gemaakt.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jacqueline,een hele leuke uitwerking van dit item,ik hou hem opgeslagen,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LOVE this!! it's soooooooooo beautiful!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Jacqueline, wat mooi weer, ik kende deze tutorial al maar nu ik het bij jou weer zie krijg ik gewoon zin om hem ook te maken, zo mooi!!! Misschien wel een verlaat moederdagcadeautje voor mezelf.Hij staat nu iig op mijn to-do lijstje!

    lieve groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhh wat is dit leuk zeg, een moederdagkadootje gaat het niet meer worden maar er komen nog genoeg ander gelegenheden.
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw!
    die is wel heeeel erg leuk!
    mooie kleuren ook!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.